Urtheil

So mine Herren us gehörten Kundtschaften verstanden, das er die Herin (Elsbeth Heer) genommen, auch er bekanntlich mit iro um dry Gulden abkommen sin, ine der Ansprach zu erlassen, da wol zu gedenken nit mit nüt iro gemachet haben, welchs Erlassen aber inhalt der Satzung niemans Gwalt zu dem er sy (wo er sy nit hett) zum Theil geschännt habent sich mit Herren daruf zu Recht erkhännt, das er die Heerin, als die Erst zur Ehe haben, in vierzechen Tagen mit ir z'Kilchen gan, un elich Versprechung entwüschen im un der Meygerin nüt gelten, doch das er derselben Meygerin 5 Gulden an iren Costen geben, ouch iro des Blumens und anderer Beschwerden halb, ir Ansprach an ime vorbehalten sin, und derneben dem Herren Landvogt gan Frawenfeld der Handel schriftlich überschickt werden sölle, ob er in ze strafen vermeinte, des Handels ein Bericht ze haben.